Interviu exclusiv cu Monica : "Iri a pus ochii pe mine!"

cam asa am reactionat cand am vazut articolul de mai jos


  DECLAR RAZBOI!





Wow ce coincidenta ciudata!
Pai sa incepem!
Eu nu am papagal, nici pisica nici purcel nici catel.
Deci nu traiesc in jungla ca Barabula.

si nici nu ascult Justin Bieber

Deci
sa revenim.
la ceva mai important
In aceasta seara
la noi pe blog
este prezenta:
Artista noastra favorita
MONICA BELLUCIU 
sora cu
NICOLETA LUCIU
:>

I-am luat un interviu special pentru cititorii nostri:

- Hey Monica. cum te mai simti? tocami ai iesit de la spital ti-ai pus botox.
cum te simti?
-Ah ma simt reinoita. Multi barbati fatali deja imi fac din ochi ;).
Irinel Columbeanu a pus ochii pe mine ;;)


- Da ok nu ma intereseaza asta :-j.Sa revenim la ceva mai important
fasule sau barabule
- clar FASULELE.
- HA
-ati citit ultimul nostru articol?
-adica aia cu fata ta pe caca....
.... nu a fost amuzant
- da asa credeam si eu.
sabina 1 se crede tare in toate doar pt ca seamana cu fratele ei cu fata de raton

- is gemeni
- DA

pe ecranul din saptele dumneavoastra veti putea vizualiza  o poza cu Barabula
- wow ce bine seamna cu fratisu
mai ales la sprancene.
- da ei sunt echipa fatala. fac totul impreuna.dragut nu?

-Da se face tarziu doamna Belluciu, si precum stiti azi am avut o zi aglomeata...
- a da... insanatosire grabnica
-multumesc.
a da mai am un mesaj
BARABULA PAZESTETE!











1 commentaire: